♥دوستت دارم♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥دوستت دارم♥

 

یه “دوستت دارم”هایی هم هست

میدونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش بهعقلت التماس می کنه

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت5:52---18 بهمن 1392
سلامممممممممممممممممم



لینکت کردم





توچرا لینکم نکردیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

شلووووووووووووم داداشی من تو اون یکی وبلاگم لینکتن کردم!الان تو این وبلاگمم لینکت میکنم!


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت17:56---17 بهمن 1392
امروزه عشق صداى فنرهاى تخت است ...

.

.

.

.

.

.

.

که بچه هات روش میپرن !

البته افکار ... شمام قابل احترامه ولی برو خودتواصلاح کن!
اااااااااواااااااا بعله بعله!!!!!!!!!!!هه هه هه


reza
ساعت16:48---17 بهمن 1392
چـقــدر بـگـــویـم ؟



قــرص آرامـم نـمـــی کــنــــد …



آغـــوش تــــــــــــــو ..



تـنـهــــا آرام بـخــش ِ مـــــن اسـت .. !!
♥♥♥liiiiiik mc asise delam!♥♥♥


sajjad
ساعت13:08---17 بهمن 1392
من دل به غم تو بسته دارم ای دوست..درد تو به جان خسته دارم ای دوست..گفتی که به دل شکستگان نزدیکم..من نیز دلی شکسته دارم ای دوست
سایه ها انگار حرف می زنند این روزها سایه من ؛ همدم تنهایی ام شده است


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت20:15---16 بهمن 1392
عمـق فاجـعه رادلقکی فهمیــد که به زور جلوی گریـه اش را گرفـــت تا گریم خنده اش پاک نشــــــــــود..............

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ